بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ما گفتیم زدیم،شما هم بگید زده!

شیرینی:استقلالی‌ها باید این بازی را  باخته فرض کنند.در این بازی به گواه برخی کارشناسان دو پنالتی وبرخی دیگرسه پنالتی برای ما گرفته نشد و واقعا استقلالی‌ها خوش شانس بودند که بازنده میدان را ترک نکردند. روال بازی اگر در دربی به درستی طی می‌شد،ما باید پیروز از میدان خارج می‌شدیم.»
بزرگترین پیروزی
شیرینی چقدر دیگه میخواد کام هواداران استقلال را با این حرفهایش شیرین کنه و هواداران آبی را از خنده روده بر کنه خدا می دونه!؟
بابا تیم شما باید دربی را 3 بر صفر می برد اما داوران نگذاشتند!قبول... آقا قبول شما تیم ما رو بردید و ما رسمی می نویسیم و امضا می کنیم!
نمی دونم چرا به یاد دیالوگ بهمن مفید در فیلم قیصر افتادم!بهمن مفید در این دیالوگ برای دوستانش  از دعوای که کرده بود و کتک مفصلی که خورده بود تعریف می کرد ولی در آخرش  گفت:ما به همه گفتیم زدیم،شما هم بگو زدن! شیرینی جان بخدا از بس به شما خندیدیم دیگه خسته شدیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 11 / 1391برچسب:سرپرست باشگاه های ورزشی,شیرینی,دربی,حاشیه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com